Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Tre sista dagarna

Av Mira - 11 juli 2012 15:39

Hej!I morgon ska vi åka hem till Sverige. Vi har varit på Disney World i två dagar och idag är det sista dagen. Första dagen var vi i Magic kingdom där det stora Disneyslottet fanns. Man brukar se slottet i början på Disney filmer.Park nummer två hette Animal kingdom. Där var vi på safari och det coolaste var att vi var bara ca 3 meter från två jättestora vita noshörningar. (De var inte vita.)Där köpte jag också en jättestor Musse. Sista parken vi ska va i kan jag inte blogga om nu för där har vi inte varit än. Den heter Hollywood studios.Det ska bli skönt att komma hem till Sverige.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 30 mars 2013 11:11


hejsan! jag vaknade i morse typ 9. sedan spelade jag tv spel med syrran tills päronen vaknde. sedan åt vi frukost och målade ägg. nu ska jag ut och leta efter ägg som (mamma o pappa) "påsk haren" har gömt. Undrar vad som finns i ägget...   ...

Av Mira - 21 mars 2013 19:51

Hej! tro det eller ej men jag har inte varit inne här sedan slutet av sommarlovet! Det har ju till och med blivit 2013!!   Har i sett William spetz? om ni inte har det borde ni kolla in hans videoblogg!!!   den heter lillabloggen. finns...

Av Mira - 20 oktober 2012 14:08

tjenare!     Vgd? Själv gör jag ingenting.   snart kmr snön! Skidorna på, ett och två! ca 8 grader. VISA ER MINUSGRADER!!!!!   ...

Av Mira - 11 juli 2012 15:39

Hej! I morgon ska vi åka hem till Sverige. Vi har varit på Disney World i två dagar och idag är det sista dagen. Första dagen var vi i Magic kingdom där det stora Disneyslottet fanns. Man brukar se slottet i början på Disney filmer. Park numm...

Av Mira - 8 juli 2012 16:43

Hej! Vi har varit lite dåliga på att göra inlägg men nu är vi igång igen! Efter bara en natt på Atlantic beach bestämde vi oss för att ta en långresa ner till Charleston i South Carolina. Det var tråkigt. Vi fick sitta i bilen jätte länge. Vi s...

Presentation


hej och välkommen till min blogg!
Va' kul att du tittade förbi!
Jag är en tjej på 11 år som gillar att spela handboll, fotboll och dans. Min familj består av två underbara föräldrar och en super bra lillasyster!!
Skriv gärna frågor till mig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards