Alla inlägg under april 2012

Av Mira - 30 april 2012 12:29

På morgonen ibland bruka vi sitta vi frukostbordet och skriva listor om vad vi ska göra idag.


Och idag var en sådan dag.  


Så nu har jag gjort alla tråkiga saker och då var det bara datorn kvar på listan.

Fast datorn är ingen tråkig sak.


Så nu bloggar jag lite och tar det lugnt.   


Ska snart äta lunch sen ska jag till en kompis.


Övrigt: 

Igår när jag var ut och gick med en kompis träffade jag den här söta lilla plutten:

Så söööööööööööööööt!      



Tjao!

Av Mira - 29 april 2012 19:11

hej!

ikväll ska vi sitta ute och käka pizza.

den är nybakad och hämtad .


Mums,

måste sluta ska äta pizza nu!    

Av Mira - 29 april 2012 09:33

Det finns ju så många jobb att välja på.

Men vilket jobb passar dig?


Kanske pilot?

Men det är nog inget jobb för den som är höjd rädd. 


Polis kanske?

Men det verkar lite läskigt.......


Men djurskötare då?

Det ska jag kanske bli!

Jag gillar ju djur!

Det kanske är min grej!


Du som gillar musik kan ju bli artist eller jobba som instrumentlärare.


Nu kanske ni hittar något som ni vill bli men nu måste jag sluta.

Hejdå!

Av Mira - 29 april 2012 09:23

Idag hade jag tänkt att ringa en kompis, men vem?

Eller om jag nu ringer en kompis, vad ska vi göra?

Jag känner mig så dum. Det är väll inte så svårt att hitta på något.  


Tja, det får jag tänka på senare.


Tjao!


Av Mira - 29 april 2012 08:43

Jag var på bio igår med en kompis och åt mig mätt på godis och popcorn. 

* Filmen var rolig.  

* Filmen var läskig.  


*Filmen var sorglig.  


Men väldigt bra.  

Så den filmen föredrar jag.

Den heter spegel spegel.

Sen senare på kvällen var det lördagsmys i soffan med ännu mera godis och popcorn.


Övrigt:

Jag hittade ett par ursnygga byxor i en affär igår!

Måste ha dem!  




Av Mira - 28 april 2012 17:42

jag började morgonen med att gå på bandyträning kl 10.00

sen följde en kompis med hem efter bandyträningen.

sen ringde syrran en kompis som skrek i hela huset. 

sen kom grannen till oss (syrrans ålder.)

så vips hade vi 5 barn hemma.  

jag förstår inte hur jag överlevde den dagen.   

Av Mira - 28 april 2012 09:11

jag känner mig lite stressad nu eftersom jag precis har startat bloggen.

så nu kommer jag bara att testa lite inlägg och ni får läsa om ni vill.

skulle betyda mycket för mig.   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej och välkommen till min blogg!
Va' kul att du tittade förbi!
Jag är en tjej på 11 år som gillar att spela handboll, fotboll och dans. Min familj består av två underbara föräldrar och en super bra lillasyster!!
Skriv gärna frågor till mig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards