Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

USA!!!!!

Av Mira - 24 juni 2012 16:28

 

Jag e i usa!!!!!    

Jag skriver lite konstigt pa en Amerikansk dator for dom har inte de tre sista bokstaverna i alfa betet.  Men jag skriver sa gott det gar.

Vi landade i New York och skulle sova over EN natt pa ett hotell och sen flyga vidare till Washington men planet som vi skulle aka med fick inte flyga.   Sa vi sov over en extra natt pa hotellet. Men idag kl. 3 aker vi till Washington.

Sen ar vi dar i en eller tva natter.

Sedan hyr vi en bil och aker ner till Florida. 

Mamma och pappa sa att dem ville se en storre del av Amerika sa vi kommer mellan landa och sava over pa hotell pa vagen.

Jag kommer nog inte blogga sa mycket pa tre veckor! 

Jag kommer att lagga in lite bilder ibland sa att ni far se lite av min semester i allafall.

 

 

//Mira   

 

 

 
 
Ingen bild

Edvin

24 juni 2012 20:46

Hej på er vänner!
Nu är klockan 20.39 å vi är hemma efter en härlig vecka på Rhodos.
Vi har solat, badat och bara slappat i en hel vecka :)

Konstigt att inte fira midsommar ihop, har längtat efter er! Men vi får väl stå ut ett tag till:)

Edvin har som vanligt varit mer under vattnet än ovanför...... Och så klart hängt med 18-åringarna Osckar och Johan. Häftigt förstår ni ;)
Kram / Gith och Perra

Hej tjejer!
Coolt med Washington. Hälsa Wasington Capitals.... NHL Hockey är det tjejer / kram Edvin

Mira

30 juni 2012 04:26

Hej på er! Oj vad kul med meddelande från er! Härligt att ni hade det bra i Grekland. Vi saknar er och längtar tills vi ses. Vi har varit lite tröga i starten med vårt bloggande men hoppas att vi fått upp farten nu. I Washington såg vi många coola saker men inte precis några hockeyspelare. Det var väldigt varmt så det var inte precis vad vi tänkte på... Fast vi är ju inte så bra på det där med hockey... //Vera

 
Ingen bild

Johan Lindqvist

25 juni 2012 14:49

Hallå där semesterfirare. Det var skönt att ni kom över till USA i god ordning. Skall bli kul att se hur ni har det om ni orkar lägga upp lite inlägg och bilder under resan. Då vet vi ju var ni är någonstans och kan följa med på kartan.

Ha det så bra.

/ Johan

Mira

30 juni 2012 04:29

Bilder kommer när vi närmar oss en dator med såna möjligheter. I-paden saknar visst nåt program för att ladda upp bilder. Du får nöja dig med text och så kanske du kan pricka in oss på Google maps så länge.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 30 mars 2013 11:11


hejsan! jag vaknade i morse typ 9. sedan spelade jag tv spel med syrran tills päronen vaknde. sedan åt vi frukost och målade ägg. nu ska jag ut och leta efter ägg som (mamma o pappa) "påsk haren" har gömt. Undrar vad som finns i ägget...   ...

Av Mira - 21 mars 2013 19:51

Hej! tro det eller ej men jag har inte varit inne här sedan slutet av sommarlovet! Det har ju till och med blivit 2013!!   Har i sett William spetz? om ni inte har det borde ni kolla in hans videoblogg!!!   den heter lillabloggen. finns...

Av Mira - 20 oktober 2012 14:08

tjenare!     Vgd? Själv gör jag ingenting.   snart kmr snön! Skidorna på, ett och två! ca 8 grader. VISA ER MINUSGRADER!!!!!   ...

Av Mira - 11 juli 2012 15:39

Hej! I morgon ska vi åka hem till Sverige. Vi har varit på Disney World i två dagar och idag är det sista dagen. Första dagen var vi i Magic kingdom där det stora Disneyslottet fanns. Man brukar se slottet i början på Disney filmer. Park numm...

Av Mira - 11 juli 2012 15:39

Hej! I morgon ska vi åka hem till Sverige. Vi har varit på Disney World i två dagar och idag är det sista dagen. Första dagen var vi i Magic kingdom där det stora Disneyslottet fanns. Man brukar se slottet i början på Disney filmer. Park numm...

Presentation


hej och välkommen till min blogg!
Va' kul att du tittade förbi!
Jag är en tjej på 11 år som gillar att spela handboll, fotboll och dans. Min familj består av två underbara föräldrar och en super bra lillasyster!!
Skriv gärna frågor till mig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards