Alla inlägg under maj 2012

Av Mira - 15 maj 2012 14:49

Nu har jag inte bloggat på jättelänge!  

Sen jag blev sjuk har jag bara legat i soffan och sovit. 

Det enda bra med att vara sjuk var att man fick hjälp med allt.    



Men nu är jag tillbaka till datorn igen!  



                                                                                                                                                                                //Mira   


 

Av Mira - 2 maj 2012 18:16

I morse vaknade jag och var lite så där halv snorig.  

Men jag gick till skolan ändå.

I skolan började jag få ont i huvudet och halsen.

Sen började jag snora jätte mycket och blev hängig.

Så ikväll går jag och lägger mig tidigt eftersom jag inte mår så bra.  



Men en god sak är ju att jag slipper skolan i kanske typ 2 dagar. 


Jag återkommer kanske i morgon om jag mår lite bättre.  


Av Mira - 1 maj 2012 14:01

Idag var jag och mamma på hund utställning i Mariebergsskogen.

Det fanns många fina hundar.

Vissa var så söta att jag höll på att dö!


Men finast var en blandras av dalmatin och rodesian ridgeback.

I LOVE DOGS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


hej och välkommen till min blogg!
Va' kul att du tittade förbi!
Jag är en tjej på 11 år som gillar att spela handboll, fotboll och dans. Min familj består av två underbara föräldrar och en super bra lillasyster!!
Skriv gärna frågor till mig!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards